höstlov :)

& nu är det lov, helt unberaaart!
& det innebär sova sova sova! haha nej, men nästan.
idag sov jag till ett, fick inte sova längre av mig själv för jag ska upp tidigt imorn, haha. & jag vaknade med fetehuvudvärk, & nej.. den vill nt försvinna. ååh, haha. men stack till mormor&morfar ett tag iaf. trevligt :*
imorn skulle vi göra ngt med båda konfagrupperna, tio till två. mitt på morgonen, skjut mig.
blabla, haha. puss! :*

låt mig va, jag klarar mig bra själv. bra nog utan dig iaf '


Kommentarer
Postat av: Din störtsta idol MOANORDIN!

Hahah! jag klarar mig bäst själv , är dt den som jag vet? oftakoftalofta liksom noppnopp! Vi behöver nt skjuta oss själva vi kan ju skjuta konfa saken istället? är man ett geni så är man!! ohjnej försöker nt neka dt du är så himmla transparent så man bara blundar och ser, jadu! Kommer du till mig elr, jag tkr du är enormt seg med ditt ätande ohnej försök nt neka dt heller, du kommer liksom nt klara den tunga bördan på dina axlar då, liksom klenis på hög nivå härja! lite så dära på sniskan och allt,aja ditt lilla kycklingfjun, oherre du milde asså! ses en vacker dag, kanske... om du har turen på sidan! krona elr klave? jaaa dt är nog den största frågan här i livet, allvarligt! vrf skulle nt båda sidorna vara likadana, livet skulle bli så mkt enklare, ohja!Ha en fortsatt trevlig afton, adjöken sa fröken när höken kom ur röken! jasså har du brännt höken nu igen? starkt jobbat, jadå! när ska du skaffa dig ett liv? farväl... älskar dig din pölsesmet <3

2008-10-27 @ 19:11:48
URL: http://moanordin.blogg.se/
Postat av: anonym

"om du kommer upp till min nivå blir du höjdrädd och svimmar" men kära lilla du, om man nt är höjdrädd då? bit på den du!

2008-10-30 @ 19:07:20
Postat av: Essie, :D

omg. så ful anonym ! JAG SVÄR !

2008-11-21 @ 16:05:58
Postat av: Sofia

Fint namn och bloggnamn du har tjejen ;)

2008-11-22 @ 14:26:44
URL: http://sofiadavidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0